Fri fragt på køb over 500 kr.

Reklamation

Hvis dit smykke er defekt og ikke har levet op til dets kvalitet og standarder, trods anvendelse af vores smykkepleje guide, kan du benytte dig af reklamationsretten.

Dette skal meddeles til support@philippastudios.dk inden for rimelig tid efter at fejlen blev opdaget eller burde være blevet opdaget. Reklamationen gælder ikke ved almindelig slitage, eller hvis produktet er blevet betjent forkert af køber.

Følg denne guide hvis du har en klage til et produkt og vil benytte dig af reklamationsretten:

1. Kontakt support@philippastudios.dk med "reklamation" i emnefeltet. Oplys her dit ordrenummer samt en beskrivelse af defekten og billeder, der viser produktet og defekten.
2. Smykket pakkes godt ned i forsvarlig emballage. 
3. Herefter tilsender vi dig et returlabel på mail, som du udskriver og klistrer udenpå pakken. Sørg for at denne er godt forseglet. Philippa Studios vil dække returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang. 
4. Aflever pakken ved din nærmeste GLS pakkeshop. Så bestræber vi os på at behandle reklamationen hurtigst muligt, ved enten at lave en godtgørelse eller reparere produktet hvis muligt.
 

Husk at vedlægge dine kontaktoplysninger, så vi har dine informationer og kan bekræfte modtagelse af produktet.

Philippa Studios