FAQ - Ofte Stillede Spørgsmål
Fandt du ikke svaret? Kontakt os via. vores formular, som du finder nederst på siden.
Generelle Spørgsmål
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Philippa Studios kundeservice er altid klar til at hjælpe dig, hvis du
har spørgsmål. Vi svarer dig på norsk eller dansk inden for 24 timer, mandag
til fredag. Svartiden kan være længere i ferieperioder. Du kan kontakte os ved
at bruge vores kontakt formular her på hjemmesiden. Hvis henvendelsen er på
baggrund af en ordre, kan du fremskynde processen ved du vedhæfte dit
ordrenummer.
Hvordan får jeg de seneste oplysninger fra Philippa Studios?
Kan jeg købe Philippa Studios smykker i fysiske butikker eller hos andre forhandlere?
Forsendelse & Levering
Hvad koster fragt?
Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min ordre?
Hvor er det sendt fra?
Hvilke lande sender I til?
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Spørgsmål vedrørende ordrer
Hvordan ved jeg, om i har modtaget min ordre?
Når du har afgivet en ordre, vil du modtage en opfølgende bekræftelse via. e-mail til den indtastede e-mailadresse. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse indenfor en time, bedes du tjekke din junk-mappe eller derefter kontakte os.
Kan jeg ændre min ordre?
Hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt, og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Hvis købsbeløbet ændres som følge af en ændring, annullere vi ordren, og du bedes aflægge en ny ordre i stedet. En ordre kan ikke ændres, efter ordren er blevet pakket eller afsendt. Henvis altid til dit ordrenummer, når du kontakter os.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du ændrer mening om en ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Ordren kan ikke annulleres, hvis den er pakket eller afsendt. Hvis du har anmodet om en annullering, efter at ordren er afsendt, skal du returnere via. vores returlportal
Jeg har valgt den forkerte pakkeshop. Hvordan ændrer jeg det?
Kan jeg tilføje varer til min ordre?
Du kan ikke tilføje varer til en ordre, når den først er afgivet. Hvis ordren ikke er behandlet endnu, annullere vi ordren, og du bedes aflægge en ny ordre.
Hvad gør jeg, hvis GLS har mistet min ordre?
Hvis GLS ved en fejl desværre har mistet din ordre, kontakt os venligst. Vi hjælper dig hurtigst muligt at finde din ordre, eller gensende din ordre på ny. Du kan altid følge din pakke ved at anvende det Track and Trace nummer, du modtog fra GLS, da forsendelsen blev oprettet i deres system.
Jeg har ikke modtaget de rigtige smykker, hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget forkert eller et ufuldstændigt produkt, bedes du kontakte os på support@philippastudios.dk, så vi kan rette fejlen hurtigst muligt. Vedhæft gerne et billede som viser fejlen.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Du kan betale med Mobilepay, Dankort, Mastercard, Visa, Anyday, ApplePay og GooglePay.
Returnering & Ombytning
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du fortryder en vare, kan du returnere den inden for 14 dage efter modtagelse af ordren. Hvis du ønsker at returnere din ordre i denne periode, returnerer din ordre ved at besøge vores returportal.
Når jeg sender en vare retur, hvor lang tid tager det så?
Når du har sendt varen retur til os, går der normalt omkring 2-3 hverdage, før varen er leveret på vores lager. Vi behandler returneringen hurtigst muligt efter den er ankommet. I travle perioder kan det tage længere tid at behandle returneringer. Hvis du ikke har modtaget en returbekræftelse inden for 14 dage efter afsendelse af returneringen, bedes du kontakte os.
Jeg har modtaget en defekt vare, hvad skal jeg gøre?
Hvis du modtager et beskadiget produkt, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Læg varen tilbage i Philippa Studios smykkeæske for at undgå ekstra ridser eller skader. Henvis altid til dit ordrenummer og send os billeder af skaden til support@philippastudios.dk
Jeg fik et smykke i gave. Kan jeg returnere den?
Du kan altid returnere smykker inden for 14 dage efter levering. Vi kræver navnet på den person, der har købt gaven, og ordrenummeret. Varen skal være i sin originale stand inkl. originalemballage. Du kan returnere gaver ved at besøge vores returportal.
Er returfragten gratis?
Philippa Studios tilbyder ikke gratis returnering eller ombytning. Er du usikker på hvilken størrelse eller vare du ønsker at købe, kan du altid kontakte os. Vi skjuler ingen af vores omkostninger i produktpriserne.
Hvornår modtager jeg en refusion?
Refusionen vil blive udstedt ved modtagelse af den returnerede vare, og efter at den er blevet efterset for tegn på slid. Når vi har behandlet returneringen, modtager du en returbekræftelse på e-mail. Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmetode, som blev brugt på købstidspunktet. Det tager normalt mellem 3-7 hverdage, før tilbagebetalingen er gennemført.
Jeg har betalt med Anyday. Hvad gør jeg, hvis jeg vil returnere ordren?
Du har naturligivs samme fortrydelsesret, uanset hvorledes du betaler. Når vi godkender din retur fra vores hjemmeside, modtager du en bekræftelse at pengene sendes retur. Skulle du mod forventning ikke modtage din penge tilbage inden for rimelig tid, bedes du kontakte Anyday direkte.
Produkt Information
Hvordan renser jeg ædelmetal?
Hvordan renser jeg perler?
Fugt først en blød klud med lunkent vand. Det er meget vigtigt ikke at bruge sæbe, da perlerne er sarte og ikke tåler sæbe. Poler derefter forsigtigt overfladen med en våd klud. Tør til sidst perlesmykket af med en ren klud.
Er alle smykker hos Philippa Studios nikkelfri?
Alle vores smykker hos Philippa Studios er nikkelfri. Du skal ikke bekymre dig om nikkelallergi, når du handler hos os. Alle vores smykker er lavet af 925 sterling sølv eller 925 sterling sølv forgyldt med 18 karat guld. Vi er godkendt hos Dansk Ædelmetal kontrol, og kvalitetssikrer vores produkter løbende.
Hvilken størrelse skal jeg bestille?
Tjek venligst vores størrelsesguide for hhv. Øreringe, Ankelkæder, Armbånd & Halskæder.
Hvordan passer jeg på Philippa Studios smykker?
For generelle retningslinjer for, hvordan du plejer dine Philippa Studios smykker, se vores smykkepleje vejledning.
Laver i graveringer på smykker?
Desværre tilbyder vi ikke skræddersyede indgraveringer. Vi anbefaler at besøge en lokal guldsmed for at sikre et godt resultat af indgraveringer.
Fandt du ikke svaret?